Kādēļ vietējie lētie interneta veikali ir tik lēti

Es par to, ka pats neesmu pārbaudījis, tikai lasījis. Ja es pareizi atceros kādas runas par to gāja, nav tā, ka tie veikali pilnīgi uzmet, kamēr eksistē SIA viņi it kā apkalpo garantijas. Vai pēc 2 gadiem vēl eksistēs tas pats SIA cits jautājums. Tai pat laikā pēc idejas ražotāja garantiju tas neanulē - es gan nekad neesmu testējis.

Vēl izplatīta lieta ir sev nopirkt datoru caur savu, ģimenes vai paziņas SIA. Dabūsi dzelžus bez PVN, taču garantija kā juridiskai personai būs tikai gads.

Karoč man tas viss dirty business nepatīk un es no tādiem izvairos principa pēc.

Katra personīgās morālas un maciņa tukšuma jautājums. :D Galvenais saprast, ka šie veikali nemaksā nodokļus un ar garantiju var visādi sanākt.

Runājot par garantījām, es kaut kur, kaut kad lasīju, ja nodot uz garantiju SSD, HDD, tad klienta priekšā viņu saurbj ar urbi vai kaut kā tā, datu drošība. Pie mums diezvai tā ir.

Pie mums saurbtu kā ka vairs nestrādā

Tur jau tā domā, lai neiegūtu datus, garantījā jaunu samaina. Varbūt pirms tam pārliecināt vai tiešām ir ar defektu, tad iznīcina, un maina jaunu pret garantiju. Detaļas neatceros.

Aaa, neiebraucu līdz galam

Oreol ir pilnīgi normāls interneta veikals. Esmu pircis tur daudz dažādas daļas. Salīdzini lapā jau var redzēt kuri veikali nav normāli pēc atsauksmju skaita.

1 Like

Atkarīgs no tā, pēc kā tu vērtē, vai tas ir “normāls”.

Atsauces tam ir labas agregātoros, tas gan.

oreol.eu atsauksmes un apraksts Salidzini.lv lapā. Vērtējums 4.7 no 5
Oreol.eu atsauksmes, apraksts, preces | Kurpirkt.lv

Palasot tos reviews, ir skaidrs, ka cilvēkus interesē tikai trīs lietas - ātri, lēti, un lai ir cilvēks otrā trubas galā. Zero surprises there.
Tiesa, cik no tiem reviews ir legit, tas ir cits jautājums…

Varētu būt īsti, jo šis tautā jau sen ir pazīstams veikals. Es tak ar savu pirmo un vienīgo datoru pa lielam pirku no viņiem. :D

Man draugs teica, ka viņi vēl sazinās zvanot, pārliecinās va pasūtījums tiešām ir aktuāls un tādā garā :D

Uz ko vēl vajadzētu skatīties izvēloties interneta veikalu?

1 Like

Personīgi es skatītos uz:

  1. cik vecs ir interneta veikals (šo var nosacīti pateikt pēc atsauksmju skaita interneta veikalu agregatoros e.g. salidzini.lv un kurpirkt.lv, bet tikai nosacīti, jo boti);
  2. uz kvalitatīvajām atsauksmēm (tādām, kuras sastāv no vairāk nekā desmit vārdiem, un kuras nav acīmredzama copy-pasta.botu raksti);
  3. uz interneta veikala kategorijām un filtriem, un to, vai kategorijās nav kiš miš ar rozīnēm (pavirši sastādītas kategorijas/filtri norāda uz vadības nevīžību, un attiecīgi nekādu uzticību viņu darbībā neievieš);
  4. uz to, vai produktiem ir sakarīgi apraksti ar visām nepieciešamajām detaļām, tai skaitā linku uz oficiālo ražotāja lapu;
  5. uz to, vai interneta veikals nav piebāzts ar reklāmām;
  6. uz to, vai interneta veikalā nav vairākas uzkrītošas drukas kļūdas kategoriju, filtru, produktu nosaukumos;
  7. uz kopējo interneta veikala UX/usability, i.e. cik viegli atrast nepieciešamo preci, cik viegli saprast, kas tā par preci/kādi tai parametri, cik viegli salīdzināt ar citām, ielikt grozā, nopirkt.

Noteikti ir vēl šis tas, bet ar šo pa lielam vajadzētu pietikt.
Es neskatītos izteikti uz cenām un piegādes ātrumu, ja ir adekvāta cena un norādītais piegādes laiks, tad whatever, un cilvēks otrā trubas galā mani nekad nav interesējis, jo es vnk pasūtu un gaidu, kad atnāks, ja neatnāk, tad rakstu uz e-pastu, un ja tur neatbild, nu tikai tad var mēģināt zvanīties.

1 Like

Es no tāda “kā pagadās” jocīga veikala noteikti neko nepasūtītu ar priekšapmaksu. Ar apmaksu saņemšanas brīdī sliktākajā gadījumā tu nesaņemsi mantu. Reti, bet ir manīti atklāti krāpnieku veikali pie mums. Atceros ap lielo GPU deficīti laiku, bija uzradies agregatoros viens veikals, kurš apgalvoja, ka tam viss ir uzvietas pa ražotāja cenām. Tā veikala atsauces salidzini.lv ātri vien kļuva sarkanas. :sweat_smile:

Tās lietas jau nav diži svarīgas ja preci ko gribi nopirkt jau zini. Piemēram ja es zināšu ka man vajag konkrētu SSD, es ierakstīšu to salidzini. Atradīšu kādu veikalu kam ir vismas pāri pa 30 labām atsauksmēm un pasūtīšu no tā. Ja sūta ar maksāšanu veikalā nevar nekādīgi viņi tevi apkrāpt. Paša veikala UI, filtrus, reklāmas nemaz neskatīšos. Produkta apraksts neinteresē, jo es jau zinu ko es pērku.

Bet runa jau nav par preci, bet gan par pašu interneta veikalu.
Tas, ka tu zini, ko pasūti, nenozīmē, ka interneta veikals ir uzticams.
Tiesa, ja tu pats brauc pakaļ uz fizisko veikalu (ja tāds vispār ir!), tad iespēja apkrāpt ir minimāla, drīzāk tikai laiku pakāsīsi, ja prece nekad neparādīsies, bet arī no tā var izvairīties, vienkārši pasūtot uzticamā veikalā, so why bother with randoms?

Tas ka pērkot no mazajiem interneta veikaliem tu atbalsti mazākus uzņēmumus, kas var atļauties neņemt tik daudz naudu sev, nevis lielos. Es personigi esmu sūtījis no daudziem maziem veikaliem ar ne tik labām mājaslapām un pieredze ir bijusi laba. Bet piekrītu tam, ja pērk ar piegādi, tad dažreiz ar mazajiem varētu sanākt lielāka čakarēšanās, bet arī pat ar dažiem lielajiem ir sanākusi čakarēšanās ar pakomātiem.

Es starp citu, kad pirku noutbuku, braucu saņemt uz viņu vietu, birojs or noliktava, neatceros, un maksāju uz vietas, kā tagad atceros, ka nācās kartes limitu pacelt, lai tādu summu maksātu :D