Pirms kāds kaut ko saka - es filmas skatos reti,labi ja mēnesī vienu noskatos. With that in mind
1.Pacific Rim. Milzu roboti pret kaiju, rietumnieku gaumē, turklāt filma nebeidzas ar romantiku, bet gan draudzību . Uzsvars uz to ka pirmā daļa, otro atsakos atzīt
2.Hellboy. Abas daļas patīk vienlīdz labi. Man patīk pasaule , man patīk tēli, kas objektīvi ir sasodītie frīki - pie tam abās konflikta pusēs, man patīk Pērlmana performance
3.Josee the tiger and the fish. Raudāmgabals, ievērojami labāks par silent voice parādot cilvēku ar maņu traucējumiem romantiku
4.Kingman. Retro Bonda gadžeti un ļaundari caur modernu action filmu skatījumu.
5.Blade runner. Kiberpanks un prakstiskie efekti. whats not to love
6. Redline. Šižetiski ne tas labākais darbs… bet nu tā animācija un tēlu dizaini, cepuri nost
7. Bullet train. Jestra un asiņaina action komēdija par vairākiem starptautiskiem killeriem vienā Japāņu ātrvilcienā
8.Kubo. Arī šis gabals mani saraudināja, un iepazīstoties ar filmas aizkadriem, respekts vēl auga. dažas miniatūras bija lielākas par cilvēku
9.Upurga. Pašmāju gabals. Izcili attēlota tā pelnu pelēkā un drēgnā rudens daļa un tā pirmatnēji biedējošā sajūta kad viens atrodies pie dabas ellē ratā kur.
10. Šreks 2. komentāri lieki
11.From dusk till dawn. Kulta klasika - vampīri, dēmoni, asinis un striptīzs
12. The Menu. Kā trilleris filma pati par sevi ir loti laba, un tev pat tehniski nevajag būt pazīstamam ar kulinārijas šoviem utt lai saprastu ka filma ļoti asi to padarīšanu kritizē. Bet tas ievērojami palīdz