Galdaspēle nesastāv tikai no pašas spēlēšanas. To spēlējot var rasties vajadzība apspriest visumu, stāstu vai noteikumus. Šī te ir īstā vieta priekš tā visa.
Iesākšu šo tēmu ar ievada lpp no noteikumu grāmatas. Tur rakstīta galvenā informācija par sardzi.
Imgur albūms:
Par kaujas sistēmu.
Principā spēle strādā uz akmens, šķēres, papīrs, Spoks(man vajadzēja ceturto xD) principa. Grupai ir trīs gājieni un tavam pretiniekam ir trīs gājieni, katra puse izvēlas trīs darbības un dalībniekus kuri tās darīs(viena pele nedrīgsts izdarīt vairāki par vienu darbību!). Kad tas ir izdarīts, mēs pakāpeniski atklājam izvēlētās darbības.
Pieņemsim, grupa uzbrūk un ienaidnieks uzbrūk, abi dabū sitienu pa korpusu. Toties, ja grupa aizstāvas un pretinieks uzbrūk, aizstāvis ar savu metienu mēģina nosegt uzbrukuma kaitējumu.
Uzbrukums - kaitējumu izdarīšana pretiniekam Aizstāvēšanās - kaitējuma bloķēšana Negaidīts uzbrukums - uzbrukums ar lielāku kaitējumu, taču arī lielāku risku. Sit cauri blokam. Taču, ja pretinieks uzbruks, tu nevari uzbrukt. Manevrs - tu ieņem izdevīgāku pozīciju un nākošajā gājienā iegūsti papildus kauliņus. Boost nākošajam gājienam vai debuff pretiniekam.
Tev ir izvēle no četrām darbībām. Liec kaut vai tikai “uzbrukt” vai “aizstāvēties”. Diemžēl šajā situācijā tavs čars nekam neder, neviena no vajadzīgajiem statiem nav. Vari rakstīt ko tu izvēlies un darīt, taču tavu gājienu likšu pašu pēdējo.
Vajadzīgi:
Pathfinder - priekš uzbrukuma vai negaidīta uzbrukuma
Survivalist and Weather Watcher - priekš aizstāvēšanās vai manevra.
Tev neviena no tiem nav, tava pele ir draņķīgs ceļotājs. Diemžēl tu nevari izvairīties no gājiena. Mēs varam vien tevi ielikt pašu, pašu pēdējo - ceturto. un cerēt, ka pārējā komanda tiks galā ar gadalaiku.
Tev ir tikai “Survavalist” stats - aizsardzība vai manevrs. Tu teiksim vari mēģināt ielīst pa priekšu Moiras uzbrukumam un izdarīt manevru, paceļot viņas uzbrukuma spēku. Ja tev, protams, tā šķiet laba doma. Kāda būs pretinieka darbības kārtība neteikšu.
Kaujas sistēma strādā pēc akmens, šķēres, papīrs principa. Jūs izvēlaties trīs darbības un pretinieks izvēlas trīs darbības. Tad notiek kauja. Darbību kārtība ir no svara manevram, jo tas ietekmē nākošo gājienu.
Labi, saprotu, ka man kaut kas jāizdomā RP ziņā un jāveic vai nu aizsardzība vai manevrs, bet man nav ne jausmas kā tas saistās ar citiem spēlētājiem, vēl jo vairāk: “Darbību kārtība ir no svara manevram, jo tas ietekmē nākošo gājienu.”.
Tavai pelei jāizvēlas darbība. Piedāvājumā - aizsardzība vai manevrs.
Ja tu izvēlies manevru, iesaku tev pamainīt izpildīšanas vietu, jo šobrīd tu pateiksi savu darbību kā trešais dalībnieks. Sekojoši tu būsi pēdējais, tas ir neizdevīgi. Menevrs ietekmē nākošā spēlmaņa gājienu, nevis tavējo!