Mazliet par Ezīti un vai "Ezītis miglā" ir frančīze

Fan fakts ko netīšam atklāju:

Festimo grupa - pilna servisa izklaides un atpūtas tīkls -(…)
Grupa apvieno 12 uzņēmuma filiāles 3 Latvijas pilsētās, nodarbinot vairāk nekā 200 darbinieku. Festimo grupas paspārnē ir daudziem tik iemīļotā zīmola “Ezītis Miglā” filiāles un “Ezīša kofišops”, mākslas bārs “Liepa”, kokteiļu bārs “RŪM”, kā arī koncertzāle “Tower”.


Kopējās atsauces par Ezīti: Ko tu domā par Ezīti Miglā?

2 Likes

Nu vo, biznesa plāns. Jāsāk paširm savs omulīgais bārs, es piedāvāju nosaukumu “Vējš vītolos”

1 Like

Alternatīvi var arī banāli sākt iet uz jaunām vietām, kas jau eksistē. :D Mums nav bijuši mītiņi kaudzē ar citām vietām.

Kā lai zin kur tās vietas ir?

Google maps, apkārt staigāšana vai arī varam samest kopā sarakstu no tā ko atceramies. Priekš mītiņa gan ideālā gadījumā vajadzētu aiziet izlūkos, lai pārliecinātos, ka vieta nav pārāk šaura. Pirmais kas man nāk prātā ar ēdienu, Eža mīļiem varētu patikt Manana, Zefīrs, Sporta pagalma gastrobārs.

Ja tā nav frančīze, esmu mazliet pārsteigts par to cik ātri Ezīši izplatās.

1 Like

Ezis ir franšīze

https://www.ezitis.lv/fransize/

1 Like

Tā ir franšīze, kura pieder citam uzņēmumam.

Jāpēta tuvāk, bet iespējams franšīzes ietvaros diezgan izdevīgs modulis sanāk. Tāpēc ar tā izplatījušies salīdzinoši…

Kad kāds uzņēmums tik ātri izplatās, tā vai nu ir franžīze, vai arī kāds ļoti daudz investējis uzņēmumā.

Franšīze ir viens, bet pati ežu vīzija arī ir izdevusies. Kinda vintage, kinda mūsdienīgs, reizēm mierīgs, reizēm lustīgs, reizēm dikti lustīgs. Atpazīstams brends, ko pierāda gan kodīšops, gan ezīšfests. Viņi arī organizē pārgājienus utt

1 Like

To, ka Ezītis Miglā ir izdevies grūti apstrīdēt. :D Sliktu un neatpazīstamu zīmolu būtu grūti frančizēt. No vienas puses man patīk Ezīši, no otras es savu maciņu arī gribu aiznest uz jaunām vietām. Mums īsti neparādīsies jaunā foršā vieta, ja mēs visu piķi iztērēsim Ezītī. No tā parādīsies tikai vairāk Ezīši. xD

2 Likes