Parastais :D
Manam topam nav secības ja, kas būtu ļoti grūti izvēlēties secību.
1.Danganronpa: The Animation
2.Black Butler: Book of Circus
3.Attack on Titan
4.D.Gray-man
5.Hellsing
6.The Seven Metamorphoses of Yamato Nadeshiko
7.Vampire Knight
8.Tokyo Godfathers
9.Tokyo Magnitude 8.0
10.Hells Angels
arī parastais or Ultimate?
parastais :D
Faktiski abi, tāpēc bez starpības.
Es esmu pārsteigts parastais Hellsing dominē par Ultimate, holy.
Ultimate man bija pirmais, tapec tads kinda pilena sibndroms, sablvukart TV man lika mazliet parskatit dazas lietas. Manas acis vini abi ir labi un sirdi sildoši.
up, neaizmirstam likt savus favorītus
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
- Haruhi Suzumiya no yuutsu
Nice
zupa
- Koe no Katachi
- Rising of the shield hero
- Your lie in april
- My hero academia
- Kuzu no Honkai
- Deadman Wonderland
- Goblin Slayer
- Spice and Wolf
- Soul Eater
- Wolf’s Rain
Honorable Mention: RWBY, Saga of Tanya the evil un Chivalry of a Failed Knigh
DOMĀJU 3 MIN, JO SAVĀDĀK ES DOMĀTU DAUDZ STUNDAS/DIENAS. Dun fight me, maybe discuss.
Mans top 10. Esmu tik daudz skatijies ka nezinu vai tas ir pareizi.
- Sankarea
- C3
- Nisemonogatori
- Love lab
- Guilty crown
- Youjo Senki
- K-ON
- happy sugar life
- Miss Monochrome
- Tsurezure children
Nice
Ar laiku tas tops mainās, nāk jaunas un pāris vecās aiziet.
Kaut kā tā, apmēram.
- Black Lagoon - my first, my fav, <3
- Ben-To - liek atcerēties par tām kung fu filmām, un man tās patīk.
- Tsuritama - Biju nomākts, baigi iepriecināja šī.
- Isshuukan Friends. / One Week Friends - vienkārši kaut kā baigi tīk un pietam ar sub.
- Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans - i cried, i cried a lot … even now i could shed a tear :<
Par 1. esmu 100% domās, bet par pārējām kura ir kurš cipars es neesmu 100% domās, un tai pašā laikā ar varbūt vienas vai divu vietā varētu būt pat kāda cita anime.
Senāk šīs nākošās būtu bijušas vienas no mīļākajām, bet ar laiku tā odziņa, tas fav faktors zudis nedaudz, tad nu pavirzīšu uz augstākiem skaitļiem, bet nu vismaz top10 paliek, it kā, jo baigi čakarējos, jo prātā bija citas ar specifisku odziņu, bet nu tās cita gan jau derēs citam sarakstam.
- Samurai Champloo - my 2nd/3rd serious anime.
- Baccano! - not the ova tho.
- Durarara!! pirmā sezona - x2 sezonas nebija tik fun.
- K pirmā sezona - it’s average, but cool. (tā arī neesmu noskatījies turpinājumus xd :c)
- Darker than Black pirmā sezona - (+ova), i didn’t like 2nd season.
Tik šī secība ar nav varbūt tieši pareiza. Viena otra varbūt vietām ir maināma.
@UselessSakura Man interesanti redzēt ka tieši tās visas kāda topā ir ;d jo man viņas dod līdzīgus vibe, gan vizuālā dēļ, stāstu, utt. - 1.,6.,7.,9.,10… ;d
intersting ;o
Nav svarīgi uzskatīt vai ir pareizi vai nav, galvenais, lai ir no sirds/dvēseles likts.
Metam iekšā savus fav anime , šodien būs vakarā būs rezultāti.
Btw Pagaidam sanak, ka tops varetu but no 8 anime, jo top 3 ir vienadas balsu skaits un vel 5 zem viniem ar
kas nepatīk? ;D